trött

Hej bloggi! Jag är så trött och sliten idag och det suger. På måndag är det skola, känner verkligen ingen lust . Mitt enda val blir väl att bara sträcka på mig och sätta ett leende på läpparna sedan fortsätta mitt vanliga liv .

Kollade på ett program i MTV tidigare "If you really knew me" först tyckte jag att den var så falskt och att det var ett pinsamt program där alla grät och skulle helt plötlisgt älska varandra. Men sen tänkte jag efter lite och sa till mig själv.

- Om alla verkligen visste vem jag var så skulle det varit annorlunda. Tyvärr så kan det inte vara så. Helt omöjligt. Men aja ska sova nu 



 
Det bästa skönhets tipset jag har och komma med är: att sätta ett leende på läpparna =)

Kram Tina

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0