Rädda barnen & Watch it!

Tjena bloggen! om ni hittar några stavfel så säg bara till, det är inte mitt fel! vaknade precis så mina ögon är fortfarande stängda haha=) I torsdes hade vi möte med rädda barnen. den roligaste dagen i min vecka kan man lugnt säga. Vi skrattar lika mycket varje gång. Men denna torsdagen skrattade vi inte ensamma utan vi hade watchit! med oss. Watch it! är ett nytt projekt som man startat och det hålls i lund och malmö (sofielund) Dem är proffs på att göra workshops och det behöver vi för vi ska göra en enorm och speciell workshop tillsammans med rädda barnen:)

Nu ska jag ta och städa mitt rum lite för får nästan panik när jag ser allt upp och ner, lägger upp något senare

Kram Tina





Öhhhh give me summer back :(


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Dafina!



Lisa från watch it! här, hoppas du fortfarande är peppad på den 31 mars! Tillsammans kommer vi göra ett riktigt schysst event på holma:) ses imorgon på teatern!

2011-01-25 @ 18:04:54
URL: http://Www. Watchitmalmolund. Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0