Öghalsband lr böghalsband :O

Tja bloggi! Idag har jag varit på jobbet hela dagen och jag var heeeelt död när jag kom hem. Nuu är jag helt pigg och det är typiskt! Speciellt när jag ska sova nu snart :)

Idag på jobbet var det skit jobbigt eftersom jag hade grupper som jag aldrig hade haft förut så jag hade inte någon kontroll över dem. Men roham var såklart där och fick mig skratta skit mycket. Man kan säga att han gjorde min dag. Bättre att någon gör det iaf. Alla andra haters förstör min dag bara :) Han hade ett skit fint halsband som jag lätt ska ta från honom , han kommer ge mig den I know =)

 Nu ska jag läsa lite av min bok El choco sedan sova







Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0