Jobba?

Tja bloggi! Idag har det varit en fin fin dag. Började skolan kl 11 och det var min enda lektion. Min fysik var inställd så det var rätt så skönt att inte behöva stressa på morgonen :)

Idag skulle jag till mitt jobb för att prata om vilka dagar som är lämpligast att jobba. Men jag är inte säker om jag verkligen orkar med all stress. Då menar jag skolan vänner & jobba. Jag får se, kanske jag tar två gånger i veckan eller bara en gång i veckan. 

Men ja jag missade såklart min tid med chefen. Inte mitt fel fan :( har bara dåliga fiskminne. Men som tur är, så fick jag en till tid imorgon som jag MÅSTE komma ihåg hihi =)
Ska sovish nu för imorgon blir det ingen sovmorgon nej.





Bjuder på denna bilden med min prinsessa från nyår <3

Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0