den vill inte försvinna!

Varför vill snön inte försvinna? Det börjar faktiskt bli tillräckligt jobbigt nu. Så fort snön försvinner så börjar det igen! Vintern är verkligen inte min favorit årstid. Vill bara sova och vara hemma när det är så kallt ute. 

Jag träffade min chef nu i veckan och fick mina dagar som jag ska jobba på. Ska börja redan nu på söndag. Jag är nöjd men ändå inte, denna gången kommer det vara annorlunda :(.. Jag kommer inte ha mina småbarn och det dödar mig. Jag som blev så van vid dem. De lärde sig så mycket och sen helt plötsligt får jag veta att jag ska ha äldre barn. BLÄÄÄ Men det fixar sig nog. Det jag mest oroar mig för är att jag ska vara i den kalla bassängen och det är inte min stil och frysa.

Nu ska jag kolla på TV
Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0