Till min ängel <3

Dagarna går. Tiden stannar aldrig.
Jag Försöker gå vidare. Men hjärtat har sin egen vilja.
Min har stannat i en tid då jag var din lilla flicka. Alla minnen finns kvar. Alla skratt och känslor.
Men också alla tårar..
Det enda jag vill just nu är
Att få se ditt leende igen, efter så lång tid.
Det är som en gåva skänkt från ovan.
Trots att jag vet att det aldrig kommer hända.
Trots att mina ögon fylls av tårar för att jag inte kommer se ditt vackra ansikte igen. Orden jag har räcker inte till.Det finns så mycket som jag vill säga. Men som kommer förbli osagt.
Och jag gråter för att jag vet att jag måste gå vidare.
Fastän jag inte vill, fastän det gör ont att skriva dessa ord.
Så måste jag. Jag måste släppa taget. Men jag kommer alltid, att älska dig.
Känslorna jag har kommer aldrig att försvinna.
Det kan gå en livstid men du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Orden kommer aldrig att räcka till.
För när man har haft en ängel i sin famn.
Så gör det ont att se den flyga iväg.



Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0