SD skitsnack!

"ställ upp invandrarna här på filmen och sätt en kula mitt mellan ögonen på dom"
Alltså detta är inte okey? Jag har inte velat ta upp politik i min blogg, men blir så arg och är tvungen att göra det! vem tror de att de egentligen är. Okej ska erkänna det finns dom som förstör men man ska inte behöva dra alla över en kant! Jävla rasister, Sverigedemokraterna är inget parti dom vet inte ens vad det går ut på. Ehh joo kränka invandrare, det är det enda dom är bra på ,resten har dom ingen aning om vad dom håller på med.
 fucking assholes!

Kom för en stund sen från skolan, är uttråkad vet inte vad jag ska göra! En helt vanlig skoldag också, fastän att vi hade prov. Fattar inte vad mitt problem är. Varje gång jag får provet framför mig så får jag blackout! Inte kul alls, men nu ska jag kolla på tv eller något orkar inte sitta vid datorn, lägger upp något senare. Lyssna på denna låten för skön, den får mig på andra tankar.




Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-09-23 @ 20:00:08
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0