Saknar kosovo :/

Jag är så jävla uttråkad och när jag är det, så får jag upp alla roliga dagar som jag varit med om i 6 veckor när jag befann mig i Kosovo :( . Det är en sommar värt att minnas. hade så kul! man lever livet där helt enkelt.
Näe alltsåå jag ska börja räkna dagarna från och med idag till nästa sommar då jag ska åka dit igen längtar redan.
Nu lyssnar jag på några låtar som jag brukade lyssna på i kosovo hela tiden och det får mig på bättre tankar

PS! killen i den första videon är skiiit snygg och den sista låten är albanian reggeaton dvs den ärrr grym! den andra videon finns inte mkt och säga förutom att han är min man och jag dör för honom =)
Lyssna och njut ändå om ni inte förstår =)







Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0