Jobbet snart döööö!

Hej bloggi =) Idag är jag faktiskt inte lika trött som jag brukar vara andra dagar så det är ju ett plus.
Men däremot vill jag bara döda mig själv när jag tänker på att jag ska till jobbet nu om en timme, och har en hög med plugg, funny? hell no.
Alltså jag älskar min skola! den är så bra, men maten är ueeee, jag vet att man inte får säga dåligt om mat men seriöst jag var skit nära på att spy idag, min mat luktade häststall och smakade också likadant.
har fortfarande lukten i näsan vill gråta när jag tänker på det :( Men nu ska jag göra mig klar för jobbet



Jag & mina två underbara prinsessor <3


Kram Tina

Kommentarer
Postat av: simone

vilket sött foto :)

2010-09-24 @ 13:39:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0