Galna tankar!

Har ni någonsin tänkt på den mannen ni kommer gifta er med. Helt coolt visst? Det kan vara vem som helst den personen man minst anar, kanske någon du hatar så jävla mycket men som helt plötsligt blir ditt livs kärlek.

Har ni någonstin undrat," tänk så är den perfekta mannen en mardröm!" och man orkar inte ta tag i förhållandet utan fortsätter sitt tragiska liv med en person man inte älskar. Skaffar massa barn och vad har man att berätta om sitt liv efter? exakt inget.
Jag vet mina tankar flyger lite runt omkring, men har börjat läsa en ny roman som heter "Bedragen" handlar om en kvinna som blir förälskad i en man och dem får fyra underbara barn, men en dag kommer det en kille och förstör hela deras liv , äktenskapet, allting!
Den killen är son till fadern som har fyra barn, till hennes älskade man ! helt plötsligt blir hon styvmamma till en tjugo årig kille som hon aldrig i sitt hela liv träffat.

Tror jag hade flippat ut helt totalt om det hade hänt mig! Hur ska man ta det egentligen? Tycker man om någon annans barn? Ja jag vet jag är konstig, men såna tankar kan få en att undra väldigt ordentligt!
 Tänk efter och lämna gärna er kommentar om hur ni hade reagerat om er man som ni varit så förälskad i och ni tillsammans har fyra gemensamma barn plötsligt får en son till som är tjugo år? Hade ni blivit chockade, besvikna arga eller glada? finns massa tankar och känslor runt detta ämne.

Ska sluta tänka så mycket nu och istället ta och sova för är så jävla trött


Kanske inte världens bästa på paint men jag duger =)
PS: detta kommer aldrig hända Fabregas & Jag för alltid .
Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0