Från kärlek till främling.

Hur måna gånger har ni inte hört meningen?

- Jag dör för dig, du är mitt liv.. ( Max 1 vecka )
- Jag & Du förevigt ( 1 månad )
- ÄT BAJS DITT SMUTS (1 månad och 3 dagar ) =)

Jag tror många av er tjejer där ute har hört dom orden av omogna mytomaner som inte har något liv. And here comes my little story

Vi träffades i somras du var så underbar när du log med ditt söta ansikte mot mig, jag blev kär redan efter första ögonkastet du var mannen i mitt liv och jag fick inte nog av dig, ville se dig varje minut, sekund & millisekund.
Vi åkte till stranden och badade varje dag jag fick fjärilar i magen bara av att höra dig prata och jag visste att du kände likadant. 
Vad det var med dig som gjorde dig så underbar visste jag inte men jag skulle få reda på det väldigt snart.

Efter en kort tid blev vi tillsammans och då var vårt citat 
- Om det inte är jag och du har livet ingen mening.
Hade inte kännt den lyckliga känslan på skit länge jag levde om på nytt kändes det som .
Vi blev irriterade för små saker men klistrade fast oss vid varandra direkt det gick inte att slita oss ifrån varandra.
Minns när jag brukade ge dig dom sura blickarna och hur du reagerade och pussade min hand och frågade vad problemet var. Egentligen så var det inget utan ville bara ha dig i min närhet.

Jag berättade till alla att du fanns i mitt liv och det gjorde du med vi sket i vad andra tyckte, men så kom det ett litet rykte som gjorde att vi gjorde slut och jag var så arg besviken och chockad trodde aldrig att det skulle komma från dig. Jag vägrade prata med dig ville inte se dina ögon, men du kämpade du kom efter mig du bad mig att komma tillbaka, du nästan grät framför dina kompisar när du sa orden . "Jag älskar dig"
Jag älskade dig också och vi blev tillsammans igen allt det som hade hänt försvann helt plötsligt.

Men en dag så förändras du helt plötsligt. du var inte den underbara killen med det underbara leendet som sa till mig "Jag älskar dig, utan dig har livet ingen mening" Du skrev inte till mig, du svarade kallt på mina sms och hade alltid bortförklarningar när jag frågade om vi skulle träffas, du högg mig i hjärtat och det gör så ont. Min största önska är att det ska bli jag & Du igen jag vill försöka och förbättra allting men inners inne så vet jag att det aldrig kommer bli vi igen och jag får gå vidare med mitt liv, tänker inte sjunka så lågt och låta dig tro att du har mig runt lillfingret för det har du inte oavsett om jag älskar dig tills dagen jag dör.
Men du ska veta att du alltid kommer finnas i mitt hjärta!



Detta är från min underbara kompis, Gumman vi stöttar dig oavsett vad. du är en stjärna ! 

Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Neta

:'(:'(:'(....

2010-09-10 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0