Bowlingkväll & Jagade av pedofiler:O

Hej bloggi ! ,
jaa jag vet det är lite för sent, men kan inte sova tro mig! sitter och kliar isönder mitt ben, blivit biten av en mygga. Liksom HALLÅÅÅ det är minus grader ute hur fan kan myggorna komma fram nu, och bita mig på benet :( det kliar ju så himla mycket.

Tidigare var jag och bowlade med tjejerna, rätt så kul faktiskt. Vann första rundan jippe :)

Men igår så var det en sjuk dag, Så klart är alltid Zana inblandad. Denna gången skulle hon köpa en comviq kompis, men alla affärer i närheten var stängda så vi skulle till kroksbäck eftersom hon kunde verkligen inte överleva en dag till utan comviq kompis.
Så vi började gå mot kroksbäck och insåg väldigt fort att det inte fanns några lampor. Så vi vände, men sen kom zana på en idé! Vi tar en annan väg.
Jag ville inte göra henne ledsen för hon brukar ändå ställa upp på allting jag föreslår, så vi tar oss genom en väldigt mörk väg där det fanns 3 svaga lampor. För att föra tankarna någon annanstans gick vi och pratade om att det inte finns något att vara rädd för. Plötsligt ser vi en väldigt stor skugga framför oss, skuggan höll i tre pittbull hundar.

Zana: Vi vänder snabbt
Jag: Nej skitsamma vi fortsätter gå, vad ska hända?

Mannen: KOOOOM JAG SKA INTE GÖRA NÅGOT

Jag&Zana: AHHHHHHHHHHHHHH

Jaa ni förstår nog vilken panik vi hade, jag kan garantera er att aldrig i  mitt hela liv har jag sprungit så snabbt förut, intressant visst?
Ska iaf sova nu


Jag& Argneta mangot


Jag och ett klot lika stort som mitt huvud:) haah


Det var någon zombiekarneval på värnhem, vart man än gick såg man läskiga människor, jag fick iaf chansen och fota mig med två stk =) scaryyy


Having fun at the bowling hall!


Adriana Limas skor när hon går modevisning -


Och här har vi Zana som kastar klotet som en basket, typ det är bowling gumman? haha

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0