Berättelse nr 2 - från underbar till smuts

Han var så underbar, han fick alla att börja skratta till och med mig, jag som alltid var så allvarlig och tyckte att allt som alla människor sa var så meningslöst. men han var perfekt och jag ville ha honom.
Det var du som tog det första steget, du tyckte att jag var så vacker i min klänning, och när du kollade på mig med dom söta valp ögonen fick du mig att vela ha dig också, men jag var inte beredd på ett nytt förhållande.

Jag gjorde ett misstag och gick ut med dig, jag föll direkt, det var exakt som på filmer jag kände mig som en prinsessa, så fick jag reda på att du bodde så långt ifrån mig, flera tusen km. Och då ville jag bara ifrån dig men det var försent jag var fast. Vi blev kära och träffades varje dag du skickade sms hela tiden och beskrev hur vacker jag var,  hur mycket du ville träffa mig igen och hur svartsjuk du var när andra killar gav mig blickar.
Jag var mer kall mot dig men samtidigt kärleksfull ville inte förhasta mig. Sen så skulle jag åka bort tio dagar ifrån dig, du lovade mig att sköta dig och inte göra något dumt och jag lovade samma sak, vi skildes men räknade ändå dagarna tills jag skulle komma tillbaka igen.

Efter tio dagar kom jag tillbaka och jag sa inget till dig, ville göra det som en överraskning men du hade redan fått reda på att jag kommit  och du var så jävla arg att jag inte sagt något. du anklagade mig för en massa saker att jag inte älskade dig att jag hittat någon annan och att jag undvek dig bara för att jag inte berättat om att jag var tillbaka.
Denna gången var de jag som bad dig och nästan grät, medan jag berättade hur mycket jag älskade dig.
Det kom lite rykten och du slutade lita på mig. Du trodde på alla andra men inte på mig. 

så kom dagarna och du åkte tillbaka till ditt hem flera tusen km ifrån mig , vi pratade i msn och fortfarande var du svartsjuk och hade misstankar att jag hade någon annan. Helt plötsligt slutade du skriva gulliga saker till mig jag var den som sa love u men fick ingen respons. Du hittade anledningar för att göra slut med mig. du sa att jag hade en annan pojkvänn men egentligen är det du som har någon annan du blev sur för minsta lilla och idag har jag gett upp jag orkar inte höra på dina anklagelser längre det har nått gränsen. Hoppas du får ett bra liv asshole.

Om ni har varit med om något liknande så lämna en kommentar och berätta gärna era berättelser<3
PS! allt detta är sant, vi finns här <3

Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Stefan

Jag älskar dina kärlekshistorier som du lägger upp gumman, fortsätt med de =D

Puss Becca <3

2010-09-12 @ 11:21:09
Postat av: gelhane

detta gillar vi !

2010-09-12 @ 23:02:57
Postat av: sofia

hej, tänkte ha en tävling på min blogg, men sätter bara igång om det är många dom deltar. intresserad? anmäl ditt intresse här http://dho.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment kram sofia

2010-09-13 @ 19:47:50
URL: http://dho.blogg.se/
Postat av: qaxqhrhakcn

Oloqosarop bij, yi fuxonevida kuvanapebu behif ojituh, ikako panewudoq ehija atasinec i!

2012-10-16 @ 05:09:54
URL: http://www.zejiqake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0