Skolfoto & Dagens outfit

Halloj bloggi! Idag blev det skolfoto i skolan jag hoppas verkligen att jag kom fint för det kändes som att jag blundade på varje bild :( .
Och ja juste hur kan man glömma det underbara fysik provet vi hade idag som inte alls var svårt nej haha. 

Efter den långa skoldagen som slutade kl 13.00 så gick jag och zana till stan för att käka Chinamat. Det är alltid lika gott att äta en friterad kycklingspett och nudlar. Efter det gick vi runt i stan och kollade på kläder och jag fick med mig ett par tights från gina tricot älskar dem, alltid bekväma att virra runt i hemmet eller bara för att gå ut en runda.  Här kommer lite bilder från dagens gång.















Om ni lägger märke till zanas hår så är det lockigt på denna bilden, det beror på att medan vi var i stan så stannade en kille oss och rörde på vårt hår och undrade varför vårt hår luktade parfym, prata om att vi blev förmjukade på plats=( Iaf han gjorde reklam för en plattång som inte alls brände håret:O den var sjuktt bra vi blev helt chockade men det är inte de som är poängen lägg märke till resultatet från platt till curlyy.
Denna plattången var från Italien och när vi frågade honom om han var italienare så sa han.
- Are u flirting with me :P bara boxa in hans ansikte haha

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0