Shuzzzz

Shuuzz bloggi, just nu vill jag bara döda en liten smutsig influensa som har attackerat min hals =( Det gör skit ont och jag kan inte svälja något. Varken vatten lr mat. Det gör hemskt ont och det är anledningen till att jag inte kunnat lägga upp något på bloggen igår. Jag hade prov idag och det gick brao faktiskt är nöjd, och så ska man ha prov imorgon också. man får väl hoppas att de går lika bra ämnet är "Fysik" Jippieee =)


Har ni någon gång känt en känsla att ni hatar någon så mycket att man inte vet om man ska skratta eller gråta? Jag känner så just nu och vill bara teleportera denna personen till något universium som egentligen inte exsistrerar, hade varit skönt :) Ska rörish mig nu mot mina fina böcker som väntar på mig.





Tror jag dör för hans underbara röst, sjukt bra låt


Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0