Rome

Har börjat kolla på en serie från år 2005 som heter ROME! den är sååå bra att man fastnar direkt efter första episoden.
Minns när jag bruakde kolla på den med min syster, och hon tyckte inte att den var lämplig för mig, för att det fanns för mycket nakna scener men jag ville ändå kolla för den var så spännade! Innan förstod man inte så mycket vad den handlade om men nu förstår man vem som är vem och vem som står på rätt lr fel sida =)
 Har laddat ner hela säsongen och det ska bli mysigt att sitta framför datorn och följa varje episod.

Nu ska jag iaf sova för är skit trött och jag ska jobba imorgon så man får vara pigg och glad när man kommer till jobbet, godnatt bloggi

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0