Psykhuvud

Jag hatar när mitt psyke tar över hela mig ibland! Jag har hört myter från andra människor. Sen tar jag in de i mitt psyke och tänker på det hela tiden! tills slut så blir det så får spel!

Jag minns att någon sa till mig innan att "när du hör ambulans sirenerna så måste du röra på något rött annars får du otur" Eller också de där me svarta katter som korsar din väg. Jag vet att det inte är sant men det har gått in i mitt hvud och varje gång jag råkar höra ambulans ljudet så måsteee jag röra på något rött.

Kom precis från jobbet fråga inte om jag är död för jaaa de är jag. Orkar inte göra så mycket mer än att äta och kolla på tv! Bjuder på dagens låt och min nya favorit låt den är på franska.
Fan vad franska låtar har börjat bli för bra på sistonde.






Kram Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0