Paradise hotel

Minns första gången paradise hotel började att jag var så beroende.
Jag var som fastklistrad vid tvn och missade inte ett enda avsnitt! Minns att jag älskadeeee stefan och jackie, och jag hade en känsla redan från början att jackie skulle vinna. Varför visste jag inte.

Nu har paradise hotel börjat igen och jag har missat dem första avsnitten, det verkligen suger :@ måste skärpa mig. Dessutom så är tv6 så pinsamma för att dom tar betalt för att kolla på ett avsnitten i internet om man råkat missa, innan kunde man kolla och det brukade unerlätta väldigt mycket.
Dem som är med i denna säsongen är tusen gånger snyggare än vad dom förra var! Rikti snygga tjejer o killar.



Förra deltagarna för paradise hotel



Min nya favorit grrrrr!!!

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0