Mytomaner & Mannen med hundarna

Är så trött på mytomaner och deras lögner, när ska det ta slut! Okej jag förstår man ljuger en gång men inte tusen miljarder gånger om dagen! Det finns en gräns och du har nått den tyvärr.

Iaf jag och Zana kom precis hem efter att ha varit ute på en promenad, vi träffade dessutom vår älskade underbara bästa kompis momme! Det var så jävla längesen din bög och vi har saknat dig som in i ***!!!
Men du är ändå en bög =)
På väg hem så gick vi den läskiga vägen som inte har några lampor, och vi stötte på den här mannen som vi förut blev så rädda för, han som hade tre pittbullhundar och som vi sprang ifrån :(
Vi blev skit rädda men valde att fortsätta, han ville nog inte skrämma oss så han tog en annan väg, väldigt snällt av honom. Nu ska jag in och duscha och fixa några grejer innan jag ska lägga mig kram så länge bloggi

Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0