Mamma torterade barn i 4 år

Har ni läst pojken som kallades det någon gång? nu har det hänt samma händelser igen, det är en hemsk verklighets baserad bok om en pojke som blir torterad av sin egen mamma och tvingas göra hemska saker.
Och nu har det hänt i sverige! En mamma torterade sina 17 14 och 8 åriga barn! dem tvingades äta sina egna spyor och blev misshandlade gång på gång, det värsta var att dom blev instängda i garderoben i flera dygn. Oh vill inte ens tänka på det :@! Om du vet att du inte kan ta hand om barn föd inte barn dåå!

När man söker efter hjälp så säger alla prata med vuxna om något händer, den 14 åriga flickan hade sökt hjälp hos socialen, skolan överallt men ingen hade lyssnat på henne! Stackare!
Sveriges lagar riktig suger! mamman fick bara 2 år och skadestånd som hon ska betala till barnen!

Iaf det är family guy på tv just nu inte min favorit serie (simpson är bäst) men det funkar när man inte har något bättre för sig lägger upp något senare

Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Hej.

Jag känner 14-åringen. Det är hemskt.

2010-10-17 @ 02:22:59
Postat av: Tinushja

Ja det är verkligen hemskt :(

2010-10-17 @ 16:53:41
URL: http://tinushja.blogg.se/
Postat av: Wolf girl

Jätte hemskt! Det värst är när man känner någon som råkat ut för hemska saker.. min kompis mamma tog livet av sig och sa innan att det var min kompis fel.. och min kompis pappa har våldtagit henne i flera år.. det är som sagt hemskt..

2011-06-20 @ 20:13:09
URL: http://littlewolfgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0