Lasermannen

Nu har vi fått en laserman i Malmö också. Trevligt! vi välkomnar dig in till våra liv. Varsågod skjut på du, du verkar tycka om det starkt ;)
Ja som sagt så är det en en psykad apa som går runt i Malmö och skjuter personer med invandrar bakgrund. Man vill ju inte gå ut längre om kvällarna vad som helst kan hända. Medan jag var ute precis så sköt dem två kvinnor som var inne i sina lägenheter. Fan gör polisen? någon måste dom väl hitta hur länge ska det pågå?
Kom precis hem efter att ha varit ute en liten stund och lagat mat med grabbarna och pashte det blev skit gott hihi =)
Ska sova nu härligt som fan puss & Kram





Vår goda mat


Jag och mina kompanjoner


Dom finaste ögonen ever :O annars över ful (valdet)


Kolla inte på mig "olagligt ful"




Ilir bet henne i ögat

Tina


Kommentarer
Postat av: gelhane

HAHAHHAHAHAHA JAG DÖRRRRRRRRRRRRRRRRR HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAAHA DÖRRRRRRRRRR ilirbettet

2010-10-21 @ 23:40:10
Postat av: gelhane

KAN INTE SLUTA SKRATTA HAHAHAHHAHAHHAHAH ILIRBETT AHHAHHAHA

2010-10-21 @ 23:53:09
Postat av: neta

HAHHAHA din lilla häxa. tro man är så taskig hahah

2010-10-22 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0