LÄGER 2010 OFÖRGLÖMLIGT!


Shilivippeeeen bloggi! Nu är vi tillbaka från lägret. Som sagt borta bra men hemma bäst så jag är glad att jag är hemma. Igår hade vi skit kul faktiskt det hände mycket och jag skulle fota exakt allting som rörde sig ett riktig freak är jag =(.

 Det började med att vi åkte till stugorna och när vi kom fram så fördelade vi oss i två stugor. Ohh det var så fint och mysigt att jag nästan blev galen. Jag, Zana, rrezart och besjan skulle sova i loftet tillsammans och besarta och gime sov där nere. Det var lite spökaktit så jag vågade inte gå till toaletten ensam fick alltid ta med mig zana haha. iaf vi packade upp allting mat och kläder och vi pumpade musiken till max helt underbart. Sen får vi reda på att vi skulle till någon country fest så vi klär oss och fixar sminket osv.

När vi kommer fram är det enda vi ser cowboys över allt vi blev lite ångestfyllda och ville tillbaka till stugan men när vi kom igång så ville vi inte alls vända. Vi fick kasta pilbåge , skjuta med en RIKTIG revolver helt galet! Kasta yxa och såna coola grejer. Sedan åt vi mat och lärde oss dansa countrydans vi skrattade skit mycket speciellt när man dansar med besjan och han gör sina dumma steg. Men inget av de vi gjorde på hela dagen slog slutet. Det var ett minne värt att minnas jag dog alltså! Vi fïck rida på tjurar "bullriders" Ohhhh gud det var så kul har filmat in en massa som jag ska lägga upp på bloggen. Och där tog country kvällen slut och vi återvänder till stugan.

Det var mörkt och läskigt och alla var helt skraja att gå runt ensamma så vi höll oss tillsammans. helt skakiga i benen lägger vi märke till att spisen var på och tro det eller ej så var jag skit nära på att börja gråta jag blev skit rädd. Efteråt lägger vi märke till att köksdörren var öppen men sist vi såg den så var den stängd. Iaf vi gjorde inte stor deal av det och jag och zana skulle ta ut lite snacks för att äta när besjan hade tagit på sig en mask och kommer smygandes in till köket. Jag blev nt rädd av masken utan av chocken och jag bara kände att jag inte kunde andas blev riktigt rädd och tårarna bara rann ner för kinderna hemskt!! Iaf en otroligt minnesvärd dag =)




















Masken jag blev rädd av :(

Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Jouline

Åh gud så läskig den masken va^^

2010-11-02 @ 19:46:27
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0