Kalaballik på jobbet? ehh yes

Idag har det varit en jävla jobbig lördag, man känner bara för att börja gråta och försvinna när saker och ting händer.
Dagen började med att jag vaknade och åkte till jobbet direkt, det gick bra fram till när jag fick hoppa in med en grupp där det var kaos bara för att en tjej var nära på att drunkna så jag fick hjälpa till.
 sen gick dagen som det skulle. Men typiskt så ska det alltid vara någon som förstör hela dagen.
Gruppen innan min jobbdag skulle ta slut, hade jag ca 11 barn i gruppen jag och min kollega Malin skulle lära varenda jävla unge att simma. Det har alltid gått super med den gruppen och vi har aldrig haft några problem, det brukar ju alltid finnas någon enstaka som hoppar upp och ner men det fixar sig alltid till slut.

Ett barn som simmar i min grupp heter Isabella, och jag var så himla trött efter att ha jobbat hela dagen hade nästan ingen ork att tänka på deras namn och så är det ju inte anledningen varför barnen är där, dem är där för att lära sig simma, och inte att jag ska lära mig deras namn och sedan hejdå .
 Så den här lilla flickan hoppade upp och ner och när jag bad henne att sluta så råkade jag säga Isabelle ist för Isabella, hennes mamma blev fett sur på mig och skrek på mig framför alla barnen.
Vet i fan hur ni hade reagerat men jag reagerde väldigt starkt, Vem är hon att skrika på mig framför alla och med en bitchig attityd!

- Hooon heter inte Isabelle men Isabellaaa!!
Tänk er någon säga så med en ass dålig attityd, jag flippade fan ut.
Sen blev det kaos som sagt men dagen slutade ändå bra till slut.
  U know en sak man lär sig i livet är att kunna hantera saker och nu vet jag det, men det kommer alltid finnas Haters var du än går.
Ska käka nu är skit hungrig.

Rebecca fruexperten haha bästa namnet:)

Ibland känns livet som denna bilden, allting hänger upp och ner

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0