Huvudvärk!

Hatar den där äckliga känslan som kryper i din hjärna och bankar med en hammare i varje litet hörn! Mitt huvud håller på att explodera. Vilken jävla smärta jag har!
En tid så hade jag konstant ont i huvudet, så till sist så åkte vi och undersökte om jag hade migrän, men som tur så hade jag inte det. Det berodde på att jag åt för lite mat att det gick så långt så jag var på gränsen att bli mer sjuk än vad jag var.
Nu har jag bättrat på min matdiet, fastän att jag äter på mcdonalds för ofta inte alls bra!
Gymmet here I come !

En trevlig tur till Lund blev det idag, väldigt mysig och romantisk stad. Gillas starkt! Men malmö är ändå mitt hjärta.
Ska ta en alvis nu sedan sova tills min huvudvärk går bort, dumma dumma huvud :(
Godnatt bloggi

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0