Film & myspys

Nu ska jag äta godis, chips, chili nötter och kolla på en film som jag kan gråta ihjäl mig till. Har inte bestämt vilken film jag ska kolla på ännu men den ska vara sorglig det vet jag :)

Kom från jobbet för en stund sen är rätt så trött faktiskt, har varit en jobbig dag eftersom jag inte har inte kunnat röra mig så mycket. Min kropp skriker av den värken som jag fick av boxningen igår. Jävla träning hatar värken, gå och dö:@ Och jag lovar idag så skiter jag i ska vara uppe hela kvällen tills mina ögon spricker och jag blir blind! Jag sover alltid skit tidigt på helgerna rikti jobbigt! fan vad mycket jag klagar. Aja ska röra mig nu shilivippen

Någon av dessa tre filmer blir det OBS! alla tre är sorgliga :(








Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0