Boxning lektion nr 1

Är det normalt att bli skakig efter en boxninglektion? I så fall så är det skit jobbigt just nu för jag kan inte ens klicka på musen så mkt som min högra hand skakar. Nä har inte börjat på boxning kanske jag gör men inte än, vi hade boxnings lektion i idrotten. I 2 jävla timmar skulle vi lära oss olika tekniker om hur man slåss. Vem vågar gå emot nuuuuu kom fram din jävel haha nej skojar =) Igår var det urkasst väder det regnade hela tiden men ändå så var det skit kul. Jag zana Ali och Nicho var ute vi skrattade skit mycket som vanligt dem har aldrig haft kompisar som mig och zana jag vet vi är bäst haha:) pashte kom lite senare och sprang hem lika snabbt när hon hörde om lasermannen haha. Men nu ska jag röra mig mot jobbet och träffa mina söta barn som jag inte sett på en vecka jippe..
Helt seriöst så mår jag inte så här bra som jag gör mig på bloggen men man måste improvisera ibland eller vad säger ni? Tänker inte gå runt och deppa det får bli så som det blir life's a bitch deal with it :)





Jag vill ha sol! inte regn :(

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0