Bögkompisar otroligt gulligt =)

Tycker fakitkst starkt om bögar, har inget emot dem =) Jag skulle vela ha en bögkompis som man kan festa med, tänk hur kul man kan ha! Kunna prata om killar och tjejer, ge varandra råd, gå ut och shoppa och sånt.
Fan varför har jag ingen bögkompis =(
Idag har jag inte gjort speciellt mycket utan fortsatt och levt mitt underbara tråkiga liv. Var i aktivitetshuset och träffade min snäcka Heide som jag saknat skit mycket. sedan har jag bara blivit tvungen till att klia Besjans och Granits hår, i ca en timme var. Prata om hot till max=)

När dom inte kunde komma överens vem som skulle bli kliad först så la sig båda två bredvid varandra och väntade på massage, Hallååå är ingen robot förstår ni väl haha .
Nu ska jag ta och lägga mig så jag kan vakna pigg och glad imorgon



Awww för söta aja nu ska jag sova

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0