Albanska flaggan brinner

Är det verkligen nödvändigt att bränna ner albaniens flagga som inte ens tillhör kosovo längre?
Vi har en bosnisk, svensk flagga som är skit ful, själv skulle jag inte gått runt med den flaggan. Men albaniens flagga är inte vår längre, take the shit så är de bara.
 Idag när jag loggade in i min facebook ser jag en masssaaaa personer som har laddat upp albanska flaggan som profilbild! hade ingeeeen aning varför först och började intressera mig lite mer i detta. Sedan såg jag grupper som jag blivit inbjuden till.

"Sätt albanska flaggan som profil bild, och visa serberna att vi finns"
"Fuck serber"

Albaner som bränner ner serbiens flagga osv., var håller världen på att gå? Tydligen hade serberna startat och brännt upp en albansk flagga, och sen får man bara sitta ner och vänta på hur albanerna ska reagera, det är sånt dem gillar! dem vill provocera och göra oss sura och tyvärr så lyckas dem! Så lägg ner skitet.
Jag tänker inte lägga upp någon albansk flagga som profil bild, är en stolt Kosovo/alban utan att behöva visa det och starta krig.



Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0