2face

Och nej menar såklart inte 2face artisten som sjunger african queen :P Menar alla falska människor där ute som har dubbelmoral! Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro. Har faktiskt funderat lite tidigare och har bestämt mig att skriva en kärlekshistoria denna veckan, Såklart så är den verklighets baserad och ni kommer gilla den. kanske kommer ni rysa eller till och med få tårar vem vet..

har huvudvärk just nu. Ska nog röra mig mot min varma säng som väntar och som är det enda föremålet som värmer mig hela natten hihi.. Jaa jag är otrogen Labinot Tahiri =(



True friends (L)
aww gumman du hade inte ilir bettet här men alltid lika vacker haha =(
Och zana vilka spindel ben du fick :O

Kram Tina


Kommentarer
Postat av: neta

hahahha så taskig :(. . .

ÄLSKAR ER MEST!! (L)

2010-10-30 @ 00:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0