070 ? :O POLISEN

Alltså har aldrig i mitt hela liv skrattat så mycket som jag skrattade i naturkunskap lektionen idag! Hur kan man vara trög och vara lärare? :( Jag saknar mina gamla naturkunskaplärare för den nya är grovt trög:( Jag vet man får inte vara taskig och bla bla bla men tro mig ni hade förstått.
Hon skrev upp sitt nr på tavlan och några killar i min klass skulle jävlas med henne så dom ringde till hennes mobil hela tiden. Först råkade dem ringa med sitt vanliga nr som började med 070******** och så sa hon
- Oj det måste vara polisen =/
Vii dog av skratt seriöst och tro mig hon var ALLVARLIG som fan! Efter det fortsatte de ringa med dolt nr och hon bara
- Det måste vara polisen som ringer kanske för att jag parkerat bilen fel.
OFTAAA! om du har parkerat fel då ger de dig böter de ringer inte till din mobil ! Ohhh jag ville bara gråta hahahah Sjuk lärare rikti rolig. Sen skulle vi gå igenom ekologi med henne och hon höll på och prata om fiskar hit och dit. Så la Zana märke till att hon sa Fishk ni kan nog tänka er att vi inte kunde sluta skratta efter varje gång hon sa fishk :( Skit taskiga är vi men vi kan inte hjälpa det sorry

Kom precis från jobbet ska in och ta ett varmt bad sedan mysilipysa. bjuder på en underbar rolig låt som ni kan dööö av flabb med love it!



See I met this women from Hawaii, stuck it in her *** and she said aiiii hahaha
PS! han änvänder mkt fula ord så kolla inte om ni är känsliga

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0