Tråkis

Somnade helt tidigt igår förstår inte varför:S När jag har skola så kan jag vara vaken hur länge som helst men så fort jag har lov så vill jag bara sova helt sinnes sjukt. Min vän zana tycker jag är tråkig för att jag inte sitter uppe till åtta på morgonen well dude fuck u jag är inte tråkig :( haha. När vi var på lägret så höll vi på att äta frukost och jag hade fått en kick jag skojade skit mycket och var skit rolig hahah! Alltså egentligen är det inte lika roligt just nu som det var då men zana tycker det är skiit skoj och hon dör av skratt varje gång vi tar upp det.

Iaf det var en mjölkpaket på bordet och Zana ber mig skicka den till henne med post alltså. nej skojar men att jag ska ge henne mjölken så säger jag

- Ska du ha påfyllning eller? (Det stod i paketet och jag sa de helt snabbt)
Zana koppla inte först hon flabbade lite men när hon såg att de stod på paketet då höll hon på att dö hahahah.
Iaf vi är bäst så enkelt är det. Nu ska jag gitta neråt. 



Kram Tina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0