tråkig söndag

Hej bloggi!
Idag har det varit en sån äcklig seg söndag. Har inte Orkat göra något. Jag har blivit så dum den senaste tiden måste börja bli duktigare på att röra mig.  Det enda jag gör nuförtiden är att sitta vid datorn lr sitta framför tvn och äta onyttig mat. Jag bara känner kilogramen öka! :(
Ska börja träna från och med imorgon det lovar jag, och ja juste! ska också börja sola skiter i. känner mig helt blek o hemsk.

Idag blev det askungens tur. så jag  har bara spenderat min dag med mina systers döttrar. Har kollat på filmer och promenerat med dem. I o försig är dem ju mina prinsessor=) ohh vad fina julklappar dem ska få av mig. I can't wait!


Yllka & meningen med livet (mamma) och jag

Jag och livet, =) stövlarna köpte jag till henne och Elina förra Bajram


Jag & min prinsessa

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0