skrattattack!

Halloj bloggi! Now I'm back again :) kom precis från jobbet och just nu äter jag en otroligt go pizza. Det var faktiskt skit kul idag på jobbet. Jag och Prince (en kille som jag jobbar med ) Skrattade åt nästan allt. Det finns en tjej i vår simgrupp som liknar beste far :( Och varje gång hon pratar så brukar jag säga beste far viii dör av skratt hela tiden. Sen finns det en annan pojke som är skiit söt enligt prince. Jag själv tycker att han ser ut som en intryckt groda och hans "magmuskler" är sjuka :O ! Iaf det roliga med honom var att han inte kunde utala F! så när vi skulle ta en runda och fråga vad barnen hade gjort idag . så sa han

- Jag har spelat sopboll.
- Va?
-Jag har spelat soboll
- Har du sorterat sopor?
HAHAHAHA viiii doog! Det han ville säga var att han hade spelat fotboll! SKIIT GULLIG! Vi skrattade i ca 20 min

Efter den rundan då alla barnen hade berättat vad dem hade gjort under dagen så skulle dem ha uppvärmining i en kvart så jag var väldigt rastlös, och för att få tiden att rulla så nöjde jag mig med att rita på Princes ben och tro mig det blev värsta konstverket =)







Alltså fan vad dem är lika!!! Bestee faaaa jeg kan ikke simmmeee



Mitt fina konstverk på Princes ben



En sommar bild =(

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0