Rastlös?

Morgon bloggi, jag är rastlös! kan inte förstå att lovet är slut och att det är skola imorgon. Jag har fan vaknat skit sent dem senaste dagarna så jag orkar verkligen inte vakna kl halv sju nu. Helt seriöst så vet jag inte vad jag ska skriva. vill byta namn på min blogg men det kan man tydligen inte. Man får starta ny blogg och allt de där skitet.  Orkar verkligen inte offra allting jag skrivit ner här i denna bloggen. Någon som vet hur man kan ändra namn utan att behöva göra ny blogg :(? Ska iaf äta mat nu kyckling blir det. Alltid lika glad när det är kyckling

Kram Tina


Söt kyckling :(
------>

Ful men gooooo kyckling =)

Kommentarer
Postat av: gelhane

Det liknar momme HAHAHAHHA

2010-11-07 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0