PLUGG PLUGG PLUGG!

Förlåt bloggi, har så mycket press och stress och alla ord som slutar på ess just nu! Orkar inte mer. TILL ALLA SOM SKA SÖKA LINJE NÄSTA ÅR!
OM NI INTE VILL HA NÅGOT LIV SÅ VÄLJ NV/NV =)

Idag har jag bara varit i skolan, sedan har jag stannat 3 timmar extra efter att jag slutade. Var tvungen att fixa några arbeten innan jag gick hem. Blev klar med två av dem men har ett till sen är jag klar för denna veckan. Men det är inte slut på pluggandet utan jag lider enda tills den 22/12 ..

Min planering tills jullovet
- Sv muntliga redovisning ( drömyrke)
- Samhällskunskap muntliga redovisning (jämställdhet)
- Natukunskap muntliga redovisning (växthuseffekt)
- Matte prov (geometri)
- Fysik labbrapporter
- Sv redovisning om bokrecension
-Prov (idrott)
- Eng glosor

JAG DÖÖÖR :( ! men ska inte klaga, utan bara plugga.

Så detta förklarar nog en del varför jag inte skriver något i bloggen längre. lovar att jag ska lägga upp något oftare men just nu behöver jag bara lite andrum



Kram Tina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0