Pashte i mörker

Igår när jag, Zana och pashte skulle ta en promenad, så beslutade vi att gå mot kroksbäck. Det var mörkt och iskallt. Jag och zana har blivit vana så vi är inte rädda längre när vi går den mörka vägen utan lampor. Men Pashte däremot! Hon är rädd för allt. Alltså jag vet inte vad jag ska nämna! saker man inte kan vara rädd för!

 Hon är så underbar och därför älskar vi henne. Iaf vi lovade att inte skrämma henne och hon fick stå mellan mig och Zana. Vi var helt ensamma och började prata om något som hade hänt och vi skrattade för vi tyckte det var kul och vi trodde pashte skrattade med. Som det just är så bara ser vi pashte springa skit snabbt ifrån oss. hon hade sprungit för hon var rädd. Det fanns inget men hon bara sprang som en galning! Alltså vi skrattade så mycket att vi höll på o dö. Sjuk du var gummsen. Gick precis ut ur duschen och ska lägga mig alldeles strax är så himla trött.

I hate that I love u... (Inte dig pashte)

Kram Tina

Kommentarer
Postat av: gelhane

feeeeeet hahahaha

2010-11-08 @ 22:50:29
Postat av: pashte

HAHAHHA så taskig due =(, ni ljög att ni inte skulle skrämma mig men det gjorde du endå hahaha.. jag älskar er med världens bästavänner!!! <33

2010-11-11 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0