No camera, no inlägg!

Fuck it! Har ingen kamera tyvärr så det känns inte så kul att blogga längre. Min syster har den men jag kommer nog ta den imorgon lr något sånt. Då kan jag fota lite och visa grejer som jag har shoppat dem senaste dagarna.
Har fått med mig en hel del grejer.

Är jag den enda som tycker att tzaziki är det godaste som finns? jag vet man luktar gage i munnen efteråt men det är skit gott och svårt att mostå! Åt precis mat och det är ju ramadan nu i tre lr fyra dagar så man ska helst fasta ifall man är troende (vilket jag aldrig gör) Och på tisdag är det bajram. Då blir det en massa tårta och bakllava. Snacka om att mina drömmar för att gå ner i vikt är bortglömda :( Ska borsta tänderna nu i två timmar tills min vitlökslukt går bort haha :(

Kram Tina

Gammal bild från förra året när det var nyår. bilden får godkänd haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0