Nalle är tillbaka :D

Gud så längesen det var sist man fick se ditt ansikte dessutom har vi alltid skit kul :) det kallar jag för äkta vänskap. En sorts vänskap som gör att man aldrig kan bli sur på varandra oavsett hur mkt bråk och skit vi fått stå ut med. Jag du och Zana har alltid varit sjukt bra vänner och jag hoppas det förblir så.=) Minns en gång när vi var ute och det var skit kallt. Din kompis tog Zanas lur och jag sprang efter. dels för att bli varm och för att skoja lite. medan zana satt o var sur över att hennes telefon hade blivit tagen så satt hon och skrek på dig. Jag tror att du tyckte det var skit jobbigt så du puttade in henne i buskarna HAHAH jag skrattar fortfarande skit mkt. sjuka tider.

Ska ta och värma mig nu för är skit kall om fötterna.



Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Gelhane

hahhahahhahahaha fick mig ett gott skratt. Buskarna..

2010-11-07 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0