Jag blir galeeen

Personer tror att allt handlar om utseende
- Wow du har fina ögon, läppar, former och allt det där bullshitet. Ditt inre bygger på ditt yttre, så tycker jag. Har du fin personlighet så kommer du vara den finaste på hela jord. Om man har dålig personlighet så kommer ingen att tycka om en och vela dig bara ont. Hatar att säga att någon är ful och personer som säger att någon är ful. Tänk själv hur man måste känna sig när någon tkr att du själv är ful . Men en sak kan jag hålla med om. Att personer med ingen personlighet eller dålig rättare sagt är SKIT FULA! ordet hata är starkt men seriöst hataaaaar personer som inte har något hjärta. Ni har nog märkt att jag använder väldigt sarkastiska och grova ord men är fullt seriös. Hjärlösa kalla och elaka personer hör inte hemma i min omkrets och ska hålla sig borta från mig för sitt eget bästa :)

Kom precis hem knr mig helt utsliten frysen och trött i ögonen. det enda jag behöver just nu är sömn och det är de jag ska göra väldigt snart. gött flott.


Gammal bild som fan ,
what goes around comes around. People change u know hohooo =)

Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0