Gästblogg - Dikt från Zana

Hejsan allihopa här är en dikt från mig till Dafina:

Va sae du ? På fredää.
Dafina dafina, eller som alla säger den fina
Egentligen liknar du bara en graff, fastän du inte har mycket kraft
Du gillar gelhane men vet inte varför din tå liknar bahare
Svär att din mamma inte är söt ? för sina skor hon knöt
Hon smörjer sina händer med gröt, och lasermannen hon sköt
Ska du ha påfyllning? det är vad du brukar säga
Men självklart är du bara torr och vet inte va du ska välja
Detta var allt för mig och jag vet inte vad jag har skrivit
Vet bara att jag har överdrivit
Spelar du boll ? för du liknar en fjärkontroll :)

Tack o hej leverpastej

aw leverpastej prisonbreak (L)


/ Zana med 2 a.


Kommentarer
Postat av: neta

hahaha så taskig du e saknar er snear. . . . fast än att jag träffar er varannan dag hahaha

2010-11-04 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0