Gamla tider!

När man var yngre såg man alltid upp till dem äldre eller sina syskon. Tyckte man att det var coolt att röka då gjrode man det. Tyckte man att det var coolt att ta på sig som en pissluffare då gjorde man det :) Men jag var inte den typen. Jag såg upp till min bror för de mesta han gjorde, han var min förebild. Han tyckte om Arsenal och då skulle jag också såklart tycka om dem.:) Om han tyckte om en låt då gjorde jag det med. Det bara hände automatiskt.

Men det var en grej som jag började gilla, det var svenska rapplåtar! jag var helt förtjust i dem och kunde lyssna på Mergims 7blade emilush o.sv låtar gång på gång och jag kunde texterna in och ut! Jag var som en liten GB om man kan säga så..
Helt seriöst om vi ska vara ärliga såå saknar jag de tiderna då man inte brydde sig om någon. Man gick runt i sin lilla värld och trodde allting var perfekt där ute. Ingen laserman fanns det nej och inga taskiga människor som sårade andra. Allting var lugnt och stilla. Olyckligtvis med tiden inser man att ingen är perfekt, alla har sina brister :) Detta var iaf min favorit låt genom tiderna



Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0