Fuck 2faces! fucking cunts!

Hellu bloggi! ohhhh jag mår så dåligt att det inte är sant :( har ont i magen, ryggen och huvudet. blääää hatar att ha ont :(.
Jag har inte orkat skriva något i bloggen eftersom jag bara velat ta de lugnt, så jag ber om ursäkt. Men som sagt nu är jag back in the track igen ..

Har nämnt det förut och jag nämner det igen! Jag hatar personer som har dubbelmoral! att man inte bara kan döda såna personer. Dem är inte männsikor ens. De är apor som har en ärta till hjärna.
Tyvärr så tar såna personer för mycket energi av mig och det underlättar inte grejer direkt.
De är helt enkelt små skabbiga insekter som jag har lust att trampa isönder. Det bästa med allt är att jag behåller min stolthet än att jag sjunker lika lågt som smutsen.  





När du kommer till vår nivå smuts, smsa mig =)

Kram Tina


Kommentarer
Postat av: neta

och min!! ( HA-HA ). . . =)



love er hahaha <3..

2010-11-25 @ 23:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0