Vänklicket

Förstår mig inte på människor som ska spela något dom inte är.
Som en person jag haft på msn i ca 2 år , och pratat med två tre gånger och det enda som inhållit i den konversationen var hej och hejdå . no big deal.
Om jag inte hade varit så lat som jag är , hade den personen inte funnits kvar i min msn längre.
Iaf jag hade aldrig kunnat tänka mig något med denna personen hell no! och tyvärr inte heller som vänner.
för vi har aldrig fått det där vännklicket om ni då förstår vad jag menar.
I feel sorry for u dude men sån är jag. Och skriver inte detta för att spela viktig för det gör jag inte säger bara sanningen.

Vet ni vad det roliga är? 
Efter man har sagt alla dessa ord och känner lite medlidande, får man bara skit tillbaka.
Så klart ska man leka kaxig och säga massa skit. 
Då säger denna personen något som.


"Kan tänka mig du inte har några vänner?" 
håller mig hellre till 1 än till 100. Men jag har vänner såklart dom finns överallt. och ibland kan jag önska att jag inte hade några.

 Take care ,  

Kram Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0