Tosselilla

Tosselilla imorrn med personerna jag älskar mest, ska bli super kul hoppas jag!
Fastän jag är lite rädd när det gäller karuseller så hoppas jag det går bra iaf.
Det är inte karusellerna som är mitt största problem utan höjden, jag är såååå höjdrädd och mina enda önska är att kunna vinna över den rädslan.

Inte så mycket kvar av skolan , kan inte förstå att tiden går så fort..
man får ju hoppas på det bästa=)
Som när man var liten och gick på dagis, då handlade allt om att leka och springa runt, man var den lyckligaste i världen och hade knappt några problem, Det största problemet var när mamma skulle komma för att hämta en då ville man inte gå hem. Sedan skulle man ta det stora steget, jo att börja i skolan.. Man kände sig så vuxen man ville bara växa upp se hur livet såg ut.
Nu när man väl gjort det så vill man bara gå tillbaka till det lilla barnet man var innan utan problem och bekymmer

Tusen Kramar TINA !


Denna låten kommer bli en sommarplåga, älskar den verkligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0