Svensk rnb

Har hört många säga att svensk rnb suger, absolut inte!
Okey det finns för jävliiig musik men det finns också jätte bra musik som är på svenska.
 
Ida har jag inte gjort så mycket har bara vaknat och nu sitter jag vid datorn.. Något som verkligen suger är att jag inte har fått bilderna från tivolin än =/ men dom kommer nog ikväll då ska ni få se..

sedan kommer vi till smycken har aldrig riktigt varit förtjust i smycken gillar och ha dom bara men ibland vid något tillfälle kan jag ha dom på mig.
de flesta sakerna är från Malek <3











Kram Tina <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilket land hejjar du på ikväll i finalen av Eurovision Song Contest?

Let me know!

2010-05-29 @ 20:03:41
URL: http://attityds.blogg.se/
Postat av: Tinushja

Hejade faktiskt på albanien men dom kom inte så långt tyvärr =/

2010-05-30 @ 16:01:15
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0