Skratta och njut!

Hejsan allihopa=) ida är jag på super duper bra humör.. Kom nyligen hem efter att ha varit ute med hela ligan, orkar inte räkna upp alla.

Vi hade iaf skit kul , speciellt efter när det var jag, Zana och Endrit kvar. vi satt och gjorde låtar av oss själva med olika namn, fast det var på albanska inte så smart och skriva det här när inte så många skulle förstå.
Men påängen är att jag fick zana nästan kissa på sig.

Hela dagen har varit superskön! med mycket skratt och roliga grajjor, ni ska få se en rikti rolig video, rena misshandeln som vi utförde på zana dvs Jag Malek och Momme

OBS! hon ville själv den kommer upp strax kram så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0