Regn = Deprimerande

Som ni ser så har jag skrivit att regn är väldigt deprimerande och jag menar de! Man blir så deppig och trött och helt blöt. Näää regn är inget för mig =) shit låter som värsta väderprognosen.

Igår har jag inte kunnat skriva ett inlägg buuuu , meen jag har mina goda anledningar ..
Har varit på tivoli i köpenhamn helaa dagen och åkt karuseller så mina organ nästan hoppade ut.
Till sist blev det för mycket att jag nästan spydde ut mina organ på riktigt!! haha Men hade mina kära vänner som hjälpte mig att komma upp igen =)

Ida är det kulturfest på Holma aktivitetshus de ska finnas någon albansk musik, arabisk, zambisk dans, mat och så där. ska bli superduper kul haha bilder kommer från tivolin senare

Kram Tina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0