Myskväll med Zana

Haft en super skön myskväll med min bästa vän Zana, vi skrattade så mycket att jag fick ont i magen.
Hon är en person man älskar allt för mycket. helt underbar, och man har alltid kul med henne.
Hon vet mer om mig än vad jag nästan vet om mig själv, sjukt ..

*Vi åt iaf tills vi gick upp några kg och kände oss spyfärdiga.

*tog ett bad tillsammans med våra telefoner och dricka wanna be kändisar HAHA!
 
*Satt vid datorn

*Åt igen

*kollade på tv

*åt choklad

*borstade tänderna

*småpratade med varandra om olika saker

*och till sist somnade vi =)

Det var vår perfekta mysdag tillsammans, bilder kommer nog men lovar inget för dom blev skrämmande ! HAHA





                                   Jag och min BF!

Kram Tina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0