Mona sahlin!

Believe it or not, så såg jag Mona Sahlin för en kvart sen .
Hon var på besök i en fritidsgård som heter "FLAMMAN" där var vi väldigt många som välkommnade henne varmt.
Man fick möjligheten och ställa frågor och fotas med henne =)
Eftersom jag är så nyfiken och älskar allt som har med politik och göra, så skulle jag såklart ställa någon enstaka fråga och ta foto med henne=) it feels good ..
Hon var väldigt trevlig däremot! hon kan helt enkelt sin sak.

En äkta socialdemokrat! rösta påå dom, dom är bäst :D!

Jag: Vad tänker ni göra åt ungdomar som behöver jobb?

Mona: Vi ska förbättra det och se till att alla som inte fått chansen och gå ut hela gymnasiumet ska få en andra chans, och fixa fler sommarjobb. något liknanade sa hon minns inte riktigt hahah!

Kram Tina <3



Här ser ni ett foto när hon kommer in



Jag&Mona Sahlin, jag kom inte alls fint men bättre än inget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0