falska personer!

En sak jag avskyr i denna världen, är falska personer. som låtsas vara din vän framför dig, men som sedan hugger dig i ryggen.
Ohh om blickar hade dödat så vet jag exakt vem jag hade blickat isönder!

Just nu handlar mitt liv endast om plugg jobb plugg jobb! när tar de slut :(..
Dagen har varit si och så, har jobbat idag med. Det var helt okey, jag behövde inte gå in i vattnet blev extra glad då, ni hade förstått när ni vet hur kallt vattnet är!

Nu ska jag gå käka hos min syster , sen blir det att gå ut med tjajorna, skriver ett litet inlägg innan jag lägger mig

Kram Tina <3



En sommar bild från förra sommaren :( Give me summer back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0